2014年10月4日 星期六

台中台北7日6夜自由行 - 饒河夜市


又到左我最唔鐘意既夜市篇
因為..有左台中個個夜市既陰影
我地本身都諗左好耐黎到台北, 仲去唔去夜市
但, 我地唔可以俾一次唔開心既經驗打沉
所以, 我地再接再厲
黎到饒河夜市















第一站, 好出名既柯仔面線





















好爆家, 好彩唔駛等好耐
不過入面好迫
好想食完快快走




叫左碗柯仔面線同糯米飯
面線係幾好食~

















第二站, 大排長龍既燒餅
食完都係不外如事者~
唔會哂咁多腳骨力去排囉








































干貝燒
我都唔記得自己食過XD


















































哇, 到呢個胡椒餅
真係多人到喊
我地最後都排左
但...有得再揀, 唔再排囉





































幾經辛苦終於買到

















下一站, 因為食得太多野, 想飲下野

同事講過台灣D野太熱氣, 一定要飲下苦瓜汁
所以即刻買左黎飲, 但比我想像中淡好多
者係唔苦, 感覺唔太work



D苦瓜唔係我地平時見開綠色個D



















臨離開前, 見到大一檔店又排哂隊
我地都試下


好似好出名, 好多人簽名














































普普通通啦
係鐘意佢D芝士
無D芝士, 唔會排隊食~


沒有留言:

張貼留言