2014年10月1日 星期三

台中台北7日6夜自由行 - 合歡山日出

去到清境, 應該唔難見到一個戴住牛仔帽既男人係條街到問D遊客跟唔跟團去睇螢火蟲/日出
但我JOIN左日出團並唔係因為係街到俾佢兜搭
而係我間民宿同佢有聯係
所以我地係同我地間民宿話想睇日出時. 間民宿直接俾左佢個咭片我地
叫我地打去問佢




















佢當然好welcome我地去, 仲觀我地去睇埋螢火虫
我地內心爭扎左好耐去唔去睇
最後係決定唔去
一黎, 個日一直落雨, 睇螢火虫要去D地方應該係D荒山野令
我地落有危險
二黎係驚其實睇唔到, 得個吉
所以無JOIN
只JOIN了合歡山
日出當然係要好早起身, 搭車上去睇
所以我地基本4點已經起身, 摸黑咁去小瑞士花園個門口到上車
當然一定要準時, 因為唔止我地上去
係一團人
去到, 一架中型旅遊巴, 大約二十人左右
我地坐差唔多最後
因為都好凍, 間車有D厚外套同遮俾有需要既人用
架車都算幾好, 唔殘囉
同埋睇到佢個window係特別大, 觀光車黎~




















上左一陣山, 架車就停左係一間7-11隔離
估唔到..個間7-11真係24小時都open..
佢係全台灣最高既一間7-11
但我地心諗..真係會有人幫襯嗎..係個山頂上面
but點都好, 影下相同最重要, 去廁所XD



個男人好好心, 會幫我地影相
之後上返車繼續向上爬
爬左一陣, 架車又停左係一個電子牌前
落車影相again...
其實好凍, 所以真係唔太想..但都黎到, 咪又唯有影下囉
但我地個心, 始終係心繫個日出同雲海..

















返返上車, 繼續向上爬, 但我發現, 點解天開始光既
最後..到架車停係下一個景點時, 個天已經光哂..
咁.................說好的日出呢??
點知, 一落車, 又另一個牌
至於係咩黎, 我已經唔記得了..
因為佢都係叫我地係個D牌前面影相





之後, 佢當然提都無提過日出, 就直接開返車落山
落到一半, 又叫我地落車, 睇雲海

















雲海都係無家..因為落雨既關係
太大霧
最後, 我地都無心戀戰
日出又無, 雲海又睇唔到
所以是但影幾張相就返上車等同行既人沉淪完先再繼續落山
最後, 臨落車前, 佢俾左樣我覺得係成個日出之旅最令我開心既野我地
就係朱古力
















當時我地唔係即刻食, 但後黎一食, 哇,,好正~~
個D朱古力係小瑞士花園隔離間朱古力店賣既
可惜我地太遲先食, 唔知原來咁正~
所以不坊去到間店試食再買, 真係好好味~
我有機會再去一定會買

總括黎講, 呢個日出之旅係被騙
一黎, 個男人應該知道我地睇唔到日出同雲海, 但佢都照搞團, 呃左我地成20個人上去影埋D無謂野, 其實, 如果佢有良心, 就應該cancel左佢, 去完真的覺得waste jor錢得黎, 又辛苦, 因為真係好凍同好早
所以, 我勸大家, 如果你係清境既天氣係落雨or大霧既, 就唔好join呢個日出團
如果天氣好, 就去啦~因為我有同事係其他月份去, 佢影到好靚既日出同雲海~

沒有留言:

張貼留言