2014年10月3日 星期五

台中台北7日6夜自由行 - 度小月 + 東區粉圓

呢間店好出名
所以我地都專登搭車黎食
佢裝修幾靚
所以都知佢既價錢一定唔會太大眾化




















同埋,入到去,見到食客都係旅客居多
我地兩個人,叫左四样野only


出名既肉燥飯

擔擔面

唔記得叫咩名, 但好味~

係咁有人叫我要食台灣既菜苗, 食過..咪又係咁..





























































食完,都係覺得性價比不高
應該不會有下次


離開左度小月, 我地專登行去食附近出名既店
行5分鐘左右就到左一間好出名既糖水店:東區粉圓

















去到可以自己揀料
我地揀咩已經唔記得
但D粉圓真好好味
到而家我係香港都仲想食
可惜香港唔多店有得食

沒有留言:

張貼留言