2014年10月26日 星期日

台中台北7日6夜自由行 - 十份

到左台北之旅既戲肉, 就係去十分
十分出名就係放天燈
因為那些年既原因帶旺既
去十分都幾煩家
勁轉火車
首先, 要去八堵站
之後要出閘+再買票去十分
車站外既售票處, 就係呢到買飛去十分
























個月台既柱d畫好靚~













車既外身都係咁靚






















車入面既圓型既門口, 很特別





















其實去到, 已經人頭湧湧了
沿途住個路軌行, 就會見到好多店, 有得放天燈



















我地都諗左好耐去邊間
點知, 我地行行下, 就去到差唔多成條街既最尾個位
有間店, 無咩人, 好靜咁
望下個招牌, 原來係阿媽天燈






















很有特色既門面 

呢間我個fd記得, 網上有人話幾好
見個到無咩人, 好似幾好
所以就決定係呢間到放天燈
我地一人一個天燈






















寫好哂
個STAFF, 我諗係阿媽既仔
居然話幫我地拍片
我同我個fd真係聽到o左嘴
本身想話唔駛
但佢又好熱心
最後...拍左...















放完後, 我地就開始要諗點去十分瀑布
本身, 我地已經GOOGLE好哂點行去
但..應該要行30-45 MIN
明明而家先係第一個景點, 但我地已經好攰
又唔想行..
忽然, 望到一個係牌, 寫住可以包車
我地就去問個男人
原來真係有得包車
但我記得係幾貴
其實4個人包就唔貴
但我地得2個, 都係個個數, 變相就貴左`
但為左我地有力行9份, 所以最後決定都係包車
原來, 只係一個人用佢個私家車黎載我地=.=
不過算啦
點知, 發現原來條車路行係好快
因為我地搭車, 5MIN就到左..
我地沿路都見到有d人行緊去
我地STUPID了
不過行車路就會少左吊橋同另一個瀑布睇囉


入瀑布係要俾錢家





















其實瀑布都係咁
入面又真係無咩野好睇
但黎左, 去望下都無壞既

沒有留言:

張貼留言