2014年10月26日 星期日

台中台北7日6夜自由行 - 九份

其實去九份, 只係食同買
真係無咩野睇同玩
所以, 買左既野我會放係手信篇
呢篇只會寫係個到食過D咩
九份係一個山上
所以望落去, 都幾靚家















呢道就係入口, 準備開始我地狂飲狂食狂買之旅~





















第一個食既係芋頭泡芺
凍食, 都OK









 

















第二站, 好出名既花生糖+雪糕
真係唔明佢點諗出黎
但夾埋又幾特別


















第三站
油蔥粿
其實係咩我都唔知
食完..都係唔知
但係香港無得食, 係呢到試下都唔錯



















之後就係草仔粿
我諗就係我地香港個D茶果
無咩特別


















又到我最愛既芋圓
超鐘意食
呢個阿婆芋圓好多人




















沒有留言:

張貼留言